niedziela, 6 lipca 2014

First




Witam wszystkich na moim blogu ;)
 Nazywam się Martyna Karwińska i mieszkam w Warszawie. Mam 16 lat i w tym roku idę do LO im.Królowej Jadwigi. 
Stworzyłam tego bloga gdyż dużo osób powtarzało mi abym to uczyniła. Bardzo lubię robić zdjęcia ale również pozować na nich. Nie mam najlepszej figury ale mam nadzieję ,że nie jest to przeszkoda. Nie umiem dokładnie określić co będę tu umieszczała, myślę że jednak większość sesji i stylizację. Mam nadzieję, że mój blog was nie zanudzi i że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Postaram się zaglądać tu jak najczęściej i dodawać nowe posty.

Zapraszam również na mój:
Instagram: badgalmartti
Ask: marttixoxo
Tumblr: marttixoxo

2 komentarze:

  1. super, powodzenia:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ważne, że jesteś fotogeniczna, a nie czy nosisz rozmiar zero :)
    koniecznie wrzucaj więcej postów!

    http://youmeankarlwho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń